är den över nu?

Är julen över nu eller hur är det? Hur länge vara julen egentligen - till fastan?
Nu är det iaf färdig firat med alla släkter och familjer och årets julmys med min bättre hälft, Anastasia blev på bio - Avatar. Det var väldigt bra faktiskt, även om jag tog mig ett powernap mitt i! :D
vi kom även fram till att bio är inte alltid det bästa date stället, och definitivt inte för en som mig, jag som jämt tänkter och analyserar vad som händer. Ställer frågor eller som på bio ibland  ( helt ovetande ) "stönar" ut uttryck som: mäh?!?, va!? eller något sådan som kanske är irriterande för andra, men jag kallar det inlevelse!! :)
Och ännu värre är väl det och ta med en date till just Avatar filmen med supersexiga 3Dglasögon! dom klär inte alla klargjorde vi iaf!! Men är det så att man vill ha med sig sitt intresse och sitta i 2,5timmar i dom sexiga glasögonen och inte kunna föra en vettig konversation så fine! då är det perfekt!



Annandagjul - Jag, några kusiner och mina brödrar




Idag har jag gjort något som antingen kommer skjuta mig i foten eller ge mig fjädrar till mina framtida vingar! Men hade jag inte gjort det så kanske det inte blivit några vingar så det var ett måste! Ja, man hade ju kunnat ta andra vägar till vingarna, vilket det kommer bli om detta blir ett skott i foten, men då har jag ju ändå en fot kvar, right? Såå inveckat det låter, men vad mer kan jag säga? Frågan är fortfarande fri från er.



Det står mig upp i halsen nu att jag knappt får göra något själv, knappt köra bil pga medicinerna. Hade jag fått köra hade jag varit långt iväg för länge sen, orkar inte med min sjukbädd längre!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0