lillejulafton

lillejulafton är tydligen inte något som är riks-känt vad jag har  lärt mig från min tid runt om i sverige! Vi har iaf som treadition att varje år på just lillejulafton samla hela släkten på mammas sida på vår släktgård utanför Kristianstad och fira, mys och äta tillsammans! Något man bara inte får missa!!


   

   

Det är lika spännande varje år och se vad som hänt, och nyheter! Årets bomb var troligen att Martin har friat till sin Kristina och dom planerar bröllop i augusti / september! Önskar er båda all lycka ni kan få! :)
Lilla bebisen i släkten var då inte så liten längre, 13månader och rund och go som en köttbulle! :)


Nu ska jag nanna och vänta in Kalle & co och nästa tomte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0