mission me

Idag är den dagen som jag längtat efter såå länge samtidigt som jag verkligen fasar för denna dagen - det är dags för min operation. Jag ska vara på plats om 5timmar.. Jag ska få lova att börja andas själv igen utan konstant behöva ta medicin. Jag ska äntligen få lova att sova hela nätter igen. Jag ska äntligen kunna leva som en normal människa igen. Jag ska äntligen igen få tillbaka kraft och ork för att gå igenom en hel dag.

Nervös som ja jag vet inte vad är jag inför detta. Idag spenderades dagen åt att vara på sjukhuset och träffa alla läkare och ta nya prover igen. Aldrig någonsin förut har det gått så bra att ta blodprover fråm mig som idag! vägrar kolla på det men hörde verkligen hur det bokstavligen forsade ut ur mig. Jag var tillochmed tvungen att fråga sköterska om det var vad jag hörde?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0