tappat tarmen

Herregud herregud herregud! Jag hååler på att kravera här nu så förbaskat ont jag har i magen! Det är liksom inte heller upp i själva magen för att jag kanske ätit dåligt eller ngt sånt nu! när det är nere i tarmröran! Det verkligen vrider och vänder i mig - puh!

Igår var det mys dag på stan med mamma, vi tog oss till Kristianstad för vi kände att det var lite väl länge sen vi va där och drog över gatorna! Kristianstad är ändå lite som hemma, spec för mamma eftersom det är hennes barndoms stad eller vad man kan säga :S Och på så vis blev det de med för mig och min storeberor, eftersom våran släkt är kvar där och många dagar och timmar spenderades där i våra barnsbenen!
Lite extra roligt var det väl och vara där eftersom min bror står som modell för en butik mitt i stan! :D roligt och se! Kul att någon av oss duger ;) Men vi kom också fram till att det var inte det bästa fotot på min bror jag sett, men man kan inte lyckas på allt! Så nu vet han vad han ska göra bättre och tänka på till nästa gång ;P Men man är ändå lite stolt över honom, det är en kul grej!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Varför har du slutat blogga!? :(

2010-01-19 @ 21:28:05
Postat av: Camilla

Var är du?? Jag vill läsa om ditt nya jobb och allt skoj du gör!

2010-01-25 @ 22:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0