tillbaka från sjukhuset

Då har jag kommit tillbaka från sjukhuset. Allt gick jätte bra fast det var dom galet stora halsmandlar. Några timmar efter att jag vaknat upp och var tillbaka på mitt rum igne så kom min kirurg till mig för att kolla läget med mig. Skämtsamt sa han att nu du Linnéa kan vi nog skriva in en ny vikt på dig i papperna! Va?! Sa jag helt groggy. Doktorn: Ja, nu när jag tog bort dina halsmandlar gick du nog ner 2-3kilo! Haha, tänk om det varit så enkelt! =)

Nu efter allt så mår jag nog väldigt bra med tanke på allt! Ont som fan har jag och kan inte äta, men det visste jag ju. nu ska vi bara se hur lång tid det tar innan jag kan få smaka på julskinkan!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0