jobb jobb jobb

Oh herre! känner att verkligheten smått börjar krypa fram runt hörnet! Men borde vara med slagen än vad jag är!
Jag har jobbat som en gris de senaste veckorna och civiliverat liv finns inte för mig längre.. jo kanske gästerna på resturangen :S

Jag och min förhoppningsvis-blivande-respal har försökt lägga fler planer på vår resa. Som anat så förminskas det hela. men det är okej! För menar bättre och planera väl en liten bit och orkar/kan vi mer så gör vi det från där vi är då! =) Men vi är smått oens om när det hela ska ske, jag vill nu, visst  det vill hon med men hennes pengar (och antagligen mina) räcker inte pga omständigheter.. men vad ska man göra. det är så mkt som går till spillo man vi inte gör det NU - pronto!

Saker och ting har ändrats så drastiskt på sista tiden - vissa till det bättre och andra till det sämre. Människor som försvunnit ur mitt liv och jag saknar dem! Det sårar mig djupt! overkligt att vissa saker händer som inte borde ske - helt utan anledning och förklaring. Av vissa borde det kunna finnas en grund och förklaring, av andra kommer det föralltid vara ett stort frågetecken


questionmark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0