recover

Då gör jag det igen - ett nytt försök till en ny blogg. Dock kommer det antagligen bli en blogg som handlar mycket  om mig, tankar, modevänner, utbildning, smink, planer, familj, jobb, dans, framtid, filosofi, fester, resor och ren livsnjutning.



Den senaste tiden har jag umgått ganska mycket med en kär vän, Anastasia! Jag uppskattar det verkligen för det var verkligen länge sedan vi fick så mycket tid tillsammans, eller länge sedan jag fick så mycket tid tillsammans med henne kanske jag ska säga istället!

Igår var vi åter på dansträning inför ett kommande bröllop. Jag har fortfanrande samma kännslor för vår s.k. ledare som inte har någon organisation what so ever! Men igår höll jag mig lugn trost allt, var för trött för att ens orka lyssna på vansinnes orden ur hennes mun. Nina och Anastasia brus dock däremot upp mer än förväntat, vilket jag dock tackar för! ett brvis på att det är inte bara jag som har så jädra fel för mig att något är fel! Efter träning åkte vi hem till A och snackade och hittade en rolig sida på nätet http://www.looklet.com/ En mycket rolig sida för oss styling-suckers! Där jag nu framöver (när jag har tillgång) skapa a look for the day!


look image



Nina & även Caroline är tillbaka i Sverige igen efter USA-tid. Det är så skönt att man bara kan åka över till ett helt nytt liv på några timmar! HÄRLIGT! Jag vill bara att min och Anastasias äventyr ska sätta fart. Dock är det ett bra tag tills dess.. känns så låångt borta just nu. Men även vår tid kommer! Idag bad vi lite extra till Gud om att det ska ske, Anastasia komponerade det i en härlig stämma: "Ohhh Loord won't you buy me a mercedes benz! (and a hell lot of gas to get us the fuck out of here)!!"


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nice blogg! =)

2009-07-01 @ 17:55:01
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0