rödvin ger huvudvärk

då var det en helt underbar sommar dag på österlen förbi. Vädret har varit så kanon så man älskar att svettas!!
iförmiddags var jag på inskolning på jobbet där jag kommer vickariera i tre veckor i sommar efter det fick 2h tills jag skulle till andra jobbet där jag började kl 14 och har jobbat till nu kl23 gick jag därifrån..

imorgon kunde ha blivit en pinsam dag! som tur var kollade jag en gång extra på schemat på jobbet  idag och insåg att jag imorgon inte alls börjar kl 18.00 som jag trodde, utan kl 10.30 (!!) - kunde blivit fint med sisådär ca 7,5h försening - HEJA! En annan mindre trevlig incident på jobbet idag, stog och letade efter en flaska rödvin till en gäst, trillar det plötsligt ner en annan i huvudet på mig! AJ! Och på lunchen hade Sam vår kock ordnat pasta carbonara till the crew, gott! Fick snart väldigt ont i magen förstog inte riktigt varför - visade sig att snälla sam inte tänte på min laktos intollerans och haft grädde i! Tur var så fick jag tag i D.K som hade medicin hemma, så ner och hämtade piller! Så nu är jag ganska trött och har ont i huvudet efter rödvin!! blir sängen nu ioch med ändringen i schemat. Lite Sex & the City maraton innan frans möter frans.

look image

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0