and I like it

Fast det har varit en dag full med jobb och stress, har det varit lugnt på något vis.. kan inte förklara, men lugn i stressen!!
Började dagen kl 02.00 med mitt vikariat som tidningsbud (YEAH) och det visade sig att min jobbmobil inte var registrerad så jag fick inte reda på när lastet var på väg, så när jag kom dit så hade redan alla åkt! kul! så det gick som tusan sen när jag skulle komma iväg! Och  jag höll dead-line pretty good too! blev riktigt imponerad av mig själv!!
Började sen på resturangen kl14, allt har gått som smort därmed idag, vi har till och med riggat för morgondagen =) berättar om det imorgon!
Det jobbigaste idag har varit den inte så lilla bulan jag har mitt på hjässan efter gårdagens källare.
Nä, nu blir det sängen! Kommer kunna bli en hård dag imorgon!! :D And I like it

look image

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0