tillökningar

bebisar överallt nu! i Helgen blev det fört tillökning i familjen strandberg/jönsson! Grattis Patrik & Jessica till er lilla flicka! =) Sen på söndagen blev det tillökning i släkten! Grattis kusin Jenny & Bengan till er flicka!
Just nu, om jag kunde och hade tid skulle jag vilja göra en liten sverige turne och hälsa på alla nykommna bebisar ibland släkt och vänner! Inte bara nyfödda för den delen! Alla småttingar! =)

Inatt önskade jag att jag var i en annan del av sverige och kunde ha tagit hand om min vän som råkade illa ut inatt. Hemskt att sådana saker ens ska behöva hända, och så händer det dom bästa. Inte för att någon direkt förtjänar det, eller faktiskt jo vissa mer än andra!
Vill åka upp till Sthlm och träffa alla gamla saknade ansikten! K ligger nästan som prio ett nu! En väldigt saknad kille! Alltid roligt med honom!! Sanna min gamla sambo! Hon är också ett måste att få krama om snart! Ja det är en massa ansikten jag vill hinna med att se snart!
På tal om gamla ansikten så har jag bestämt med Sandra från Småland tiden att vi ska ses den 19/11 vilket är snart, och samma helg åker jag upp till Halmstad för att träffa och umgås med Ida sen Stockholmstiden! Det kommer bli en kanon helg! Längtar som tusan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0