fantaxiska kväll

de var så min fina vän joel hade sagt det!
Gårdagen var intensiv men mega bra! 80årskalas för mormor och m ånga var på plats, inte helt alla barn och barnbarn, men nästan! Fick höra på omvägar att vi var 47st där. inte släktkalas som hos alla andra! puh! mormor var fin och med sina grymma kommentarer! :) älskar min mormor och min morfar! <3
Tycker om när alla kusiner är tillsammans med! eller jag när så många som möjligt är det, sälla alla alla är med, vi är 22kusiner på den sidan! men det är kul och dom är så fina! kul med dom "små" med! låter som om jag är mormor när jag säger så :)
Sen drog det  ju vidare till en 20+45års fest! det var bannanas när vi anlände vid 22 tiden! ballongdans som hette duga! dans för fulla muggar och en fin nina som var "otroligt besviken på mig för jag inte var på plats" :)
Så mycket att säga om den kvällen men räcker så långt med en bild
en bild på oss tre, det räcker länge för mig!

Kommentarer
Postat av: DJ Maffe

Härlig bild :) Ni verkade ha kul :)

2010-12-12 @ 19:44:49
URL: http://www.djmaffe.se
Postat av: Mikael /DJ Maffe

Härlig bild :) Ni verkade ha kul :)



Ha det gott!

2010-12-12 @ 19:47:56
URL: http://www.djmaffe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0