Gårdagen var helt bannanas!! Grym avskedsm...

img_1526 (MMS)

Gårdagen var helt bannanas!! Grym avskedsmiddag för Cornelia som flyr landet snart i ett halvår framöver! Kan inget annat än säga att vi hade sinnes kul igår, god mat och dansyra!! I vinylbaren är det första vi ser två mindre attraktiva människor stå och grovhångla i baren, I BAREN! Inte gå till sidan eller ngt, lägg er gärna på drinkarna med! Tvi!  Inte för jag menar att ingen nu tycker dessa två är attraktiva men det var verkligen ofrächt! Aka detta försör ju inte för oss! Fler killar över till oss!! Mums! Kvällen var lång och skit kul! Avslutades med någonslags efterfest at our place med pasta och aivar! Det hela resulterade i 30minuters sömn innan jobb. Så nu sitter jag här, på jobb och mina kollegor har nu gjort en lista där de beta om när jag däckar! Thanks


Kommentarer
Postat av: Maria

Kul blev resulatet...vem vann?

2011-02-01 @ 10:06:19
URL: http://mariagladsax.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Ingen vann! jag stog ut!! :)

2011-02-02 @ 00:07:28
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0