tankspridd

har suttit egentligen i flera timmar och bara tänkt på vad jag ska skriva.. Har det hänt något roligt? fint? underbart? äckligt? vad vet jag.. Egentligen har denna dagen varit fylld av massa intryck och så. Skitiga kunder. Jag som ändå trodde för ett år sen att svenska folket var ett rent och frächt folk, men ICKE. Styling av en kunds hår idag fick mig i princip att spy inombords! Skrattat ihjäl mig med mina fina muaare! Flummat med fina receptionisten! Åkte på utflykt på stadsbussen med en kollega! Kommit hem och haft sängmys med min kombo! som sen resulterade med en tappad konversation på FB när vi ligger mindre än en armslängd ifrån varandra..men vi älskar det!
Det som ändå slår mig mest när jag tänker tillbaka på dagen är hur fantastiska kollegor jag har uppe i tornet! För ett år sen så visste jag inte någons namn ens! Ni är totalt smashing!Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0