ända in i tv-soffan

 

sitter här ikväll och kollar på let´s dance. Är intresserad av dans också men måste väl ändå påstå att jag bär med mig jobbet överallt, ända in i tv-soffan! Dom dansar olika danser, alla bär olika historier, allt tar på sig olika karaktärer! Det gäller inte bara i dansstegen utan också viktigt att stylingen stämmer och framförallt sminket. Knallröda läppar klär sig inte i alla danser kan jag tycka.
Vilken dröm det hade varit att få varamed vecka efter vecka och ta fram dessa karaktärer så dom också ska passa deras personliga personlighet. Jag hade stormtrivts!! :) Och få planera ihop det med kläder och hår - hela paketet, vilken lyx!

/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0