ber så hemskt mycket om ursäkt

Förlåt förlåt förlåt och återigen förlåt! Bloggande har inte varit den stora händelsen i mitt liv senaste tiden som ni antagligen märkt av! Det ska bli förändring på det nu bums! :) Det kommer kanske inte bli mil långa inlägg varje dag, men så uppdateringar iaf!

Så vad händer nu för tiden då? jo jag har mitt företag på rullning och allt börjar komma till rätta! Jag är så glad över det, bara faktan att jag själv på egenhand startat ett företag är stort för mig!
Uppdragen börjar rulla in lite dom med från här och var! imon kort kommer jag ta mig en färd till Stockholm och Luleå för uppdrag! Då är det makeup & hårstyling som gäller! :)
 /L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0