front page?

Kanske inte riktigt, men man vet aldrig! =) Idag var lokal tidningen här och gjorde sittereportage om mig och mitt företag!! Kul, men sen åkte deras kamera fram och det kändes väl lagom kul, ställa frågor till mig och fota samtidigt, då vet vi hur vackert det fotot blir ;) hihi! vi får väl se, lite på dom! Hoppas jag senare ska kunna länka till det med!

Nu snart ska jag iväg på en ny liten interjuv, den har dock inget med företaget att göra! Dom från mitt gamla gym hörde ju av sig i förra veckna och frågade om jag ev var intresserad av att börja hjälpa till där lite igen, så ska dit ock se vad dom har tänkt sig! Men gör gärna något litet där! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0