kände paniken flåsa mig i nacken

Oh herre! Det bara slog mig helt plötsligt - behöver jag pass till inrikes!?!  I was about to put on a freakshow! Men S lugnade mig ganska snabbt! För engångs skull har jag helt ärligt inte hundra koll på var mitt pass är mitt i röran, för röra är vad jag har nu, man kanske ska ta sig i kragen? Det får nog bli lite så ikväll! Rydda undan lite så jag kan ordentligt kolla vad jag ska ha med mig - gillar inte att packa. Hade varit så smidigt om man bara hade kunde ta med sig själv sen kommer det man vill ha på sig just då till platsen! Eller också om man fått i jätte mycket på liten plats, det hade jag gillat. Ni som känner mig kan packa en väska med bara skor...

Hela denna packningshysterin får mig att tänka tillbaka till när vi körde lite "smart packning" i skolan och vi skulle redovisa vår 1-veckas packning till Turkiet - alla fick redovis utom jag! Haha :) Men jag bättrade mig och blev väldigt duktig på det tillslut! :) och måste säga, det har jag märkt på min packning alla gånger jag varit iväg sen dess - Tack BM

/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0