onsdag morgon

Sitter fortfarande i malmö i mitt vanliga hotellrum - skulle ta tåget hem til österlen imorse kl 09.19 men det blev inställt pga dåliga vagnar. Så nu hoppas jag för allt i världen att 11.19tåget går annars är jag ganska körd med interjuven kl. 13.30. i cross my fingers!
Har en kännsla av stress inom mig för detta - skulle inte förvåna mig om det är något som krachar på vägen - its just my luck! För jag kan inte ha så lycka två dagar på rad, efter gårdag menar jag!
Nu ska jag gå och klä på mig och ta mig till stationen! Kan inte ni som läser detta lämna ett litet spår efter er, för min skull? :) /L

Kommentarer
Postat av: Erik

,,,spår. ;)



Lycka till!

2010-02-24 @ 11:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0