stort i tidningen

Idag fick jag ett väldigt trevligt uppdrag på mig! Sken som solen när jag läste det! Tack! Denna veckan kommer minst sagt bli intensiv - jag stormtrivs! =)

Måndag - kontorsarbete + bokningar
Tisdag - rep inför uppdraget i Malmö
Onsdag - interjuv med en tidning, interjuv
Torsdag - Åker till Luleå för uppdrag
Fredag - Luleå
Lördag - Luleå
Söndag - Luleå
Måndag - hemfärd från Luleå


Har även fått lite smyginfo om vilka mer som kommer vara på uppdrag - Luleå! Åh, det kommer bli så roligt! jag kommer inte få en lugnstund, kommer nog inte ens få sova ifred! :) Detta kommer bli så roligt mina vänner! inte nog med att det blir en super jobbhelg så ska jag sätta nytt personligt rekord i "längst norrut"! Har nog aldrig, vad jag vet varit så nära nordpolen innan! Sova med termobyxor?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0