malmöit

ja då var det gjort. Jag är numera sambo med min kära vän A.
Vi bort nu mitt i stan - and i freakin love it!

Inflyttningnen skedde lite sent på natten, naiva som vi var trodde vi att vi skulle klara det med bara oss två - NEJ
Ganska snabbt insåg vi båda att det skulle inte fungera så värst smidigt. Ringde mina fina vän M och han ställde upp sådär klockan tolv på natten! Tack M du är en pärla! :)



igen får jag be så hemskt mycket om ursäkt för den dåliga uppdateringen och fotona som inte kommer på plats. Jag hinner knappt med mig själv, så mycket som jag gjorde de senaste dagarna och precis ca två minuter nu innan jag skriver detta fått igång internetet..så ja, därav resultatet!

Imorgon är det event på Entré här i Malmö som ska anordnas och genomföras! Då är det till och agera värdinna och makeupartist! Sen blir det studentfirande för Andreas! :)
Lördagen är full bokade med: Sminka och göra Helena fin inför hennes 25års fest och sen bär det av för att se och lyssna på GUN ´N ROSES!! Hoppas och ber till högre makter att dom skickat mina önskningar till Slash att han med ska dyka upp! Jag hade älskat det! Svimmat på plats! Well its gonna be freakin eater way!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0