är det verkligen tillåtet?

Idag har det varit ny dag och nya härliga friska tag! Ny planeringa och nya uppdrag! Blir Skellefteå nästa helg - är det tillåtet att ha så roligt jobb? Det är så jag knappt förstår själv hur roligt jag har på mitt jobb, och det är verkligen mitt jobb, ett jobb som jag själv skapat mig! Är det så det är? Är det sanningen? Helt underbart!

Och imorgon är det slutfinishen på ett superkul projekt jag varit med i - låter hemska att kalla det projekt, det är trots allt ett bröllop! Pernilla ska få sin Magnus och Magnus ska få sin Pernilla (Ni kan läsa om allt det härhttp://kvp.expressen.se/nyheter/1.1869331/brollopstartan-fixad-for-kvp-s-brollopspar)Jag har även blivit inbjuden på själva bröllopet som kommer äga rum på trädgårdsmässan i Malmö, självklart vill jag vara på plats för att se vigseln efter allt! :) Kom och kolla du med!!


Kommentarer
Postat av: Maria

Jättekul att det går så bra för dej Linnéa!

Kram

2010-03-05 @ 15:59:00
URL: http://mariagladsax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0