minus 27

   

Från torsdag till måndag var jag och ett härligt gäng uppe i norrland, närmare bestämt i Luleå för att köra en Tour där för The studio. inte bara fick jag en massa härliga kollegor och kontakter, möttes också av 27minus grader. tack och lov var det mesta dels vindstilla och vackert!! Där vi bodde på Hotell & Konferance nordkalotten var det Mimmi & reine i fjällen kännsla på det, välldigt mysigt - trost uppstoppade björnar och vargar och andra djur lite överallt!

Lite jobb gjorde jag med, eller inte bara lite, ganska mycket och kul varenda sekund av det! Denna helgen sminkade jag med The Studio´s egna sminkmärke (som ni förövrigt borde ta en extra koll på - många roliga färger och sätt att jobba med). Åker på tourer överallt i Sveriges land - kanske kommer till en stad nära dig snart?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0