När två blir en

Idag var det en väldigt vacker dag! Så vackert att jag fick ta några sekunder att läggar tankarna bort från vad jag åskådade för att inte låta mina tårfyllda ögon läcka!

Pernilla + Magnus = Sant

Idag var det då äntligen dags för dom att äkta varandra efter allt tjosan! Kvällspostens vinnare av tävlingen: "Bröllopet" var nu framme vid altaret på Trädgårdsmässan i Malmö. Jag var självklart där och kollade på bruden ( som jag sminkade ) och hennes familj. För nu är det verkligen sant, och det är dom två, och jag hoppas innerligt att det vara för evigt!
Vilka underbara människor, vilken underbar familj! idag fick jag äntligen träffa alla, så fina! Allt var så vackert!
Självklart så glömde jag min kamera så fick bli bilder med min mobilkamera så länge, och den är ingen höjdare som ni kommer se, men vad gör man inte!




       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0