beordrar mig till utgång

Jag är på tour med en massa härligt folk och det är fredagskväll och jag ligger ensam på hotellet och bara egentligen njuter av att vara ensam och slippa prata!? galet men sant. har nästan precis kommit innan för dörren, varit och två kollegor och snackat liteskit, tränat, kollat film och bara softat! :) Nu är jag här och min rumskompis är ute o svirar och är besviken på mig för jag har mjukis tröjan på istället för highheelsen! haha! hennes ord innan: Linnéa, jag beordrar dig att föjla med ut nu!
Men imorgon är det ny dag och då ska Umeå del två avslutas (vi har varit här tor-fre-lör denna gången ist). nej nu ska jag krypa ner och vila lite innan det är dags för nya ansikten som ska bli extra vackra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0