handikappad

jag har inte hunnit berätta det innan - för det tar sån tid och skriva och det är smärtsamt
jag har brytit handleden + spricka och flisa av på ett annat ben i handleden
detta hände lördag och fick inte läkar hjäpt (ordentlig) förrän på måndagen! fy!! inte nog med det, när jag skulle till min doktor på måndagen så beställde jag taxi för att jag hade ju ont och inte kunde köra själv (höger hand med så) så jag beställde sjuktaxi, kom den? NEJ! så jag får köra själv helt enkelt - mindre behagligt!!
nu ska jag nanna - blev tvungen att jobba imorgon.. en på jobbet mår dåligt och vill inte jobba så jag får ställa upp!
en sak som jag tänkt på de senaste dagarna är hur mkt man ger till andra och ibland får så lite tillbaka av vissa som man trodde och faktiskt förväntade sig mer tillbaka! Jag har lärt mig bara på dessa dagar att verkligen inte ta något förgivet.. folk är egoister! vilket jag iför sig tycker man ska vara ibland, eller vid rätt tillfällen. men det finns gränser för det med! Det kan tyvärr såra någon ibland, men notera och behandla personen så som du blir behandlad av den!! Detta är inte första gången jag får kalla handen av denna "vän" till mig. men denna gången ska jag verkligen försöka ta in det och smälta det
maybe forgive - but not forget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0