hur fungerar det då?

Som den lilla filosof jag är ibland låg jag igårkväll7natt och tänkte på vardagliga saker o ting - kom på en väldigt konstig sak. något som säger emotsig själv helt och hållet!! eller jag fick iaf inte fram något riktigt vettigt svar på det! hrmm..
Ska ställa denna gåta till en av mina kollegor imrgon när vi åker på tour.. ska inte säga den till henne förrän vi är på planet med alla andra så hon får svettas ordentligt!! moahahaa ;) Så berättar såklart inte här nu vad det är för "gåta" - det kan ni med få klura på lite   CRAZY

Kommentarer
Postat av: Emelie <3

Hej sötnos!

Nu kan du vinna ett presentkort på H&M laddat med 1000 kr. de enda du behöver göra är att anmäla dig i inlägget att du är med. Lycka till!



Toppen blogg (:



Kramis <3

2010-05-19 @ 22:16:01
URL: http://ammis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0