oförberädd!

imorgon redan ska jag åka till Umeå igen för jobb över helgen!
I vanliga fall så brukar jag vara förberedd och lagom iordning! men icke idag! usch!! gillar inte det, men pallar inte heller fixa det nu, är totalt slut i kropp och själ! det får bli tidigt imorgon!
var på banken idag och pratade lite möjligheter! tiden gick försnabbt så fick boka ny tid i nästa vecka till efter jag kommer hem från norr! :)
och för att prata lite privat . jag och min vän pratar om att göra slag i skaen och boka vars en biljett till Sweden Rock i sommar - eller ja det är 1 månad dit! hääärligt!
Är det någon av er som ska till Sweden Rock i sommar eller någon annan härlig festival?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0