Åh herre min lilltå! Verkligen allt, menar...

Åh herre min lilltå! Verkligen allt, menar ALLT har min lilltå stått kväden för idag, säng, tröskel, stol, barnvagnar you name it! Sen var det dags att ta sig ut och möta upp mina föräldrar! Gillar inte förändringen av stadstrafiken här, eller det är väl skitsamma, men när personalen låsats veta och lurar mig så jag får åka buss i resten av mitt liv. Smått uppgiven och skrattar åt det går jag sen och frågar på informationen: buss till södervärn? När jag egentligen skulle ha sagt: buss till svågertorp? Ååh, jag gör ju det inte lättare för mig heller!! Iaf är mot rätt håll nu! Se om det ger sig? Fattas bara en störig jävel som säger jag tar för stor plats med väskor o så eller typ kontrollanterna och jag två minuter tidigare blir smått rånad! Ja, eller ngt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0