halv banan om dagen

ingen dagens outfit eller "så här se det ut där jag är just nu"-bild! nej usch fy och tvi för det! Och det är helt och hållet för er skull! Har lagat magsjuk och stenad sen klockan ca 03,00 tisdag morgon. det längsta jag rört mig sen dess är helt ärligt ner till porten när väldens superhero Mandy kom med en påse "snälla-försök-få-i-dig-något" till mig ca 22.30! tack fina! så har fått i mig snart en hel banan sen hom kom igårkväll! SCORE
Sitter och små drömmer mig bort till sommaren och festivalen! jag MÅSTE dit iår igen! MÅSTE! kjolen, joinar du? du och jag, förvirrad liten asiat, lera upp till midjan, lukta bajs, köpa mat som du inte orkar och ge till stackare på gatan,  sova hos en främling, och panika till tåget? Jag är lätt på!
http://www.youtube.com/watch?v=LXEKuttVRIo

Kommentarer
Postat av: Troymoa

Hello there! Just came across your site and thought I would say hello

2012-08-07 @ 11:38:30
URL: http://troymoa.blogbrief.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0