Sitter och filosoferar över mitt liv! Jag ...

Sitter och filosoferar över mitt liv! Jag vet, så himla dumt just nu!! Men men, något ska man ju göra. And the topic at the moment is: boende?! Ja jag vet, varför av allt här i världen. Just nu kallar jag mig en 23årig flykting! Puh! Bor ingenstans nu, och det suger då himla hårt! Såå, filosoferar då på om vad jag ska ta mig till? Inneboende, andrahand, försthand, köpa? Eller flytta hem? Neej, aldrig! Det skulle strypa mig själv! Faktum är att det som ligger i mina tankar nu är: fly landet, vara en 23årig flykting for real!! Men älskar mitt jobb! Så en lösning på detta? Ja en hot aussieboy eller NYare kommer och ger mig ett grymt jobberbjudande som ja kan ta bums! Och där i ingår såklart att jobbet fixar boende och dyl! Toppens, allt klart ;)


Kommentarer
Postat av: Roomie

runaway love, runaway love. rym med mig! jag vet att du vill. vi fixar allt i new york.

2011-02-08 @ 23:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0