världens bästa respons

"LINNET! jag vill också! jag vill ha lera upp till armhålorna, sova på främmande mäns soffor, vara dyngsur av en hel sommars samlade regn, jag vill svettas i ett publikhav, jag vill försova mig när jag inte bör och jag vill ta paniktaxis överallt. jag vill dricka öl ur flaska i champagnebaren, jag vill köpa för många cheeseburgare och dricka för mycket fanta. jag vill åka sveriges orientexpress i åtta timmar i privat kupé och jag vill dra runt lite sådär random i stockholmsnatt. jag vill hänga med förvirrade vietnameser och överförfriskade herrar iförda bandtröjor och bandana med aningen för långt hår. och det bästa av allt är att jag bara kan tänka mig att göra det med dig! 8-9-10 juli. dock undrar jag om vi ska försöka vara gäster den här gången, eller om vi ska låtsas jobba i år igen? :) puss KJOLEN"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0