Och spansktalande hundar

Nyår var så mysigt och härligt! det är allt jag har att säga egentligen! kommer hem till en familj där jag bara känner sonen, blir smått "våldtagen i dörren av storasystern för hon är så glad av att se en blond på festen! in o mingla med gänget! härliga typer och inte en sekund är det tyst eller tryck där - thanks angela! =)
Senare visare det sig, eller mer kommer det fram att ricardo min vän ska ha förklarat/presenterat sina vänner för sin Syster angela om vilka vi är så hon har lite koll tills när vi kommer typ! vi från mitt lilla gäng kände hon redan alltså anastasia och rebecka som var hemma hos dom på nyår förra året.. men sen var det då jag kvar, hrmm.. Ricardo hade väl sagt något i stil med: en härlig tjeje som jag inte visste hur jag skulle ta till en början men sen visade det sig ganska snabbt! Hon är störtskön och vass - vass som fan!" Ricardo du är underbar! =)
vet inte om jag ser mig själv som supervass..men snabbare än vissa kanske, äh jag vet inte! men jag tar det som en komplimang för jag vet att han bara menade det fint!
hela kvällen var fantastisk och underbar! Mat för miljoner och det var såå superduper gott! tack Ricardos fina mami :) Full fart och goda snapsar och drinkar och grym dans av alla och Salsa på hög nivå!
Förövrigt var natten lång och lite av min och min roomis sällskap fråga oss vad vi ska göra (med andra ord iprincip, ska vi åka hem och sova?) vi svarar så klart: nejfasen, klockan är bara tre! då bar det av på juggefest och sen in till stan på hemma fest och som vanligt världens bästa taxi chaffis - medhi! vi har inte åkt med honom på 1år typ och han minns oss som om det var igår och vi körde vår taxidans igen! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0