Sitter på tåget upp mot Borlänge för jobb!...

img_1886 (MMS)

Sitter på tåget upp mot Borlänge för jobb! Ska vara där till måndag! Hoppas detta blir en kanon helg:) testa pulsen i Borlänge kanske? Hoppas på att bli översprungen av Mando Diao? Jadå, det hade varit ballt! Hade gjort mitt år :) Iaf så sitter jag här och är så Jädra rastlös så det springer mig långt ut i lilltån! Har syselsatt mig med att blandannat målat min kollega ronnis naglar på ena handen sen ville han fortsätta kolla på star trek.. Som om det är viktigare..förstår inte hans tänk där! Sen blev det att måla mina egna, ett försök till att fixa zebra-tippar, men vet inte om det mer likar ko-fläckar?! Vad säger ni? Iaf första gången jag gör det, och på ett rullande tåg! Gjorde iaf så att jag först målade två lager med vit basfärg på själva längden på nageln så det såg ut som fransknagel till en början. Sen duttade jag ut en klutt svart lack på ett papper och doppade en nagelpinne i det och drog ut mina zebreränder med den!! Roligt och sitta och små pilla med det! Vad tycks?! Ko eller zebra?


Kommentarer
Postat av: milla

åååååh, jag vill ha sånna finaste linnea. Helt klart Zebra!

2011-02-02 @ 02:09:38
URL: http://.camillalundellek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0