utan att trilla ut igen

detta är ju helt uppåt väggarna! diciplin, vad är det? förstår inte att det ska vara så svårt att få klart ett stackars dokument till mina elever! nu ska jag bannemig sitta med det tills det är utprintat och klart! det är examen för dom nästa vecka! så roligt!
har varit mer dom i skolan nu hela förmiddagen och dom har gjort fler delar i slutprovet! blir så glad och stolt ändå att det jag stått och balbblat om för dom har fastnat! även om det inte är millimeters perfekt så blir jag ändå glad och fantastiskt stolt över att jag lyckats! orden har gått in utan att trilla ut igen!! Det är ändå min första klass på den skolan! Nää, nu var det diciplin grejen igen... Ses senare /en NÖJD tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0