blondinnea

har nu varit o suttit hårmodell på en skolan. Eleverna skulle lära sig en ny slingteknik. jättekul! det hela tog strax över 4 timmar! men så roligt ändå! hoppas på att kunna slänga upp en bild till er inom kort!! det enda är att när dom satte grundfärgen som var en ljusblond så sög mitt babyhår upp det som om det aldrig gjort ngt annat i sitt liv! såå känner mig lite smått lila längstfram.. men det kommer att försvinna ju efter någon tvätt, ska duscha redan nu så lite mer försvinner =)
dom klippte mig ju med! åh fyfasen vad jag hatar att klippa mig! men men, sa att dom fick ta vad som behövdes! BAAH, ångest över det efter första klippet! men jag vet ju att det kommer bli bra! men ändå, det svider!
men tjejerna var duktiga o lyhörda o lyssnade bra! Ni är grymma Anna & Martina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0