byebye NYC, byebye

åh, det kan knappast bli mer vemodigt! det här känns verkligen skit att veta att vi ska lämna vårt fina fina New York imorgon!
Packningen tog sin lilla tid för det var ingen som verkligen ville börja. Jag har packat en bomb, min väska är så pressad ut i sömmarna! tror inte man ens kan få ner en liten vattendroppe i den! Men det känns ju ändå bra, för då kommer det inte vara någon sryg jävet i säkerhetskontrollen som pallar pilla o rota i den för han eller hon kommer nog aldrig lyckas få ner det där igen! ändå lite smart kan jag tycka! :)

Men usch vad jobbigt den känns, ligger här i sängen och vill inte somna för jag vet att när jag väl vaknar sen så är det dags att begesig! ångesten är upp över öronen på mig! en sak är ju säkert iaf! jag kommer hit igen!
Tack fina fina New York för denna gången, du är fantastisk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0