en jävla skyline

Driggs ave, Brooklyn NY det är här vi hänger just nu. Helt galet är det när man tänker på det med! Allt är galet! :) Vi har nu då lämnat Miami. Det är blandade kännslor om den staden.. sista dagarna var iaf hur bra som helst! För många detaljer, poliser och jägerbombs att gå igenom! Blev sått uttråkad någon av dagarna där innan allt det fina börja hända så gick ju o bokade en tid för att gadda mig lite..bokade till min vän med!

Slutorden för Miami är ändå skitfina! Kan inte säga annat än att jag hade riktigt riktigt roligt där! Absolut bäst när vi gjorde kvällarna på vårat vis! Och inte enligt Jeff!

Men nu hänger vi i New York istället! Älskar alltjag sett här än och vi har verkligen gjort olika VARJE dag! första dagarna var vi här i Brooklyn, vårt nya hem ;) Ska jag vara ärlig så trodde jag inte jag skulle säga detta jag kommer säga nu om Brooklyn, men det är fantastiskt! Inte ett dugg obekvämt eller obehagligt! Det är verkligen störtskönt här! Alla har sitt eget, alla är sig själv, alla är olika! UNDERBART!! Även om jag känner här att man är jävligt blek för alla känns så groovey här så verkar det som om man smälter in ändå! På mitt lilla vis! Redan första dagen var det någon som kom fram och frågade mig om jag visste var något var.. måste ju betyda att dom tror jag är en local! Och ännu mer eftersom det hände igen, ja så är det! ;)
Och shoppingen här är fantastiskt bra! och då talar jag bara om allt som ligger inom dom närmsta kvarteren, här i Williamsburg Brooklyn. Vill man så an man ju gå/åka/buss/subway ner till Brooklyn DownTown men jag håller mig gärna till Williamsburg. Här är mysiga och stora secondhans, söndags loppisar, miljoner cafe och allt i gamalt och nytt!
Om du någonsin ska till NY, ta en sväng om till Williamsburg, Brooklyn! Det är värt det, min egna nya pärla!


Kommentarer
Postat av: Michaela

Hej Linneafisen! Hoppas ni har det helt underbart...jag blir avis när jag läser williamsburg- för jag hann aldrig själv dit! Jag var i brooklyn twice...i de inte så bra kvarteren! flushing ave...men duu det jag ville säga! ni måste gå till chelsea market nere i downtown på manhattan!! världens finaste matmarknad och loppis!!! Ha det bra! Puss och kram michaela

2011-05-26 @ 09:33:35
URL: http://www.mikki.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0