feels like im 2 seconds from crying

Detta är inte kul alls! Ikväll är sista kvällen i Brooklyn, sista kvällen i NYC, sista kvällen i USA, jag vill bara gråta! Jag vill inte lämna det här! inte så som det är nu! Livet är helt jävla fantastiskt! Det är verkligen så att vi går och bara ler ler ler hela tiden! Och man känner verkligen att du kan göra precis vad du vill utav din dag! Intensiv shopping, gå till vattnet, upplevelser, eller som vi gjorde igår - härligt mys och häng i parken, i Central Park! Livet är fint!

Igen måste jag hylla Brooklyn! Människorna! Ni är så fina! (eller ja, jag tar tillbaka det lite.. vissa är fantastiskt dryga, det visade sig igår!) Men ta bara igår när jag och A skulle gå och handla mat, vi sitter utan för och A tar sin cigg.. PADAM, out of nowhere kommer två killar fam och sjunger till oss att vi var det vackraste dom sett! vem gör det hemma? händer det på storgatan? NEJ det gör det inte! Just nu känner jag bara att livet är som på en pinne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0