first night in L.A

alltsa det ar helt fantastiskt, jag ar i fuckin LA, Los Angeles mina vanner!! efter irish ackligt godis och kineser i haret och misstagen for att vara U.S Citizen och fine nice Lady sa kom jag antligen ut i luften i LA. kom min transefer som anastasia och cornelia skulle boka? nej! hade dom ens bokat min transfer? nej! palla inte sta dar langre och se vilsen ut..TAXI! "ehm, i dont know where im goig, but take me to fairfax for a start!" En lang taxiresa och tva tyskar och en cyklande polis hade jag typ gjort en stor del av LA downtown kom jag tllslut fram till mitt bungalow fornatten..

nu ligger vi har i skrangliga helt okej sangar anda o smalter maten och jetlagen jagar val mig runthornet..blir nog inte mkt mer hardcore ikvall.. morgondagen daremot! shopping heavystyle, konsert och slita upp nya klackar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0