fixa priset!

Igår gjorde jag en av mina vardags-lyx-synder, jag tog taxi med andra ord! Var inte skitsugen på att gå hem från L eller gå till bussen o ta den o gå hem sista biten. L´s hood är kanske inte det säkraste, inte för någon, och inte för en ensam blond tjej, not good!

Anyways, taxin kom och jag hoppade in. Han var skit-trevlig och lite små läskig, han läste mig som om jag varit hans handske i tio år! gissa ålder är väl en sak, me gissa stjärntecken och beteende, lite förflutet och sånt då blir man bannemig imponerad, iaf jag! Tycker sånt är fantastiskt! Han och jag pratade på om stjärntecken och hur man känner av vissa och inte andra. hur man klickar med vissa mer än andra osv.. Resan kändes fantastiskt kort med allt prat, killen var skit trevlig och inte alls sliskig som mång kan vara. Jag tackade för turen och snacket och stängde igen dörren efter mig. Påväg in i porten kommer han efter mig med kvittot i hande och sa jag glömt det, och att jag var välkommen att ringa närsom till exempel helger och så för att få ett bra pris ist! Mitt i natten och jag skit trött kopplade inte helt men sa tack ändå :) Tänkte det var himla snällt av honom, kopplade inte riktigt då hur han tänkte sig jag skulle få tag i honom.. brydde mig inte så mkt mer om det, in i porten, han kör iväg, jag upp i hissen och ska lägga ner kvittot när jag ser..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0