I´m in Miami bitch!

ååh miami alltså! fantastiskt egentligen! men också lite kännslan ibland av att jag befinner mig mitt i en jävla köttmarknad på ett högstade disco! festligt värre!

vi var ute idag igen och skulle slita klackarna lite mer! det bästa är att vi hade roligast när vi gick hem! en superdupergayguy skulle lära mig posering.. eehm, då ska vi se?! nej, gick inte så bra för honom! ett i den skolan är väl ändå: ska du lära andra lär dig själv först! right?
imorgon ska vi gå på gay klubb ha vi bestämt oss för och festa med danny från tila tequila! hanhondendetit är ju skit fin! ja så blir det!

miami är fint och härligt - men jag saknar LA och vill ha mer av san fransisco! har inte meratt välja på än att dra hit igen!!

all kärlek till er där hemma! här räcker det och blir över!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0