pressad vecka!

Oh my gad, Oh my gad what a wonderful surprise! I´m in love, I´m in love and i cant get enough!
Oh herre vilken underbart pressad vecka detta kommer att bli, men kommer älska att jobba hårt denna veckan! Jag är så himla lycklig och glad och nervös nu! men jag älskar det, totalt! Ska sätta mig o verkligen skriva ner ett dagsschema nu! PUSS
MÅNDAG
- till polisen i blekinge och ta ett nytt pass
- packa ner min katastrof i hotellrummet och köra oss alla tillbaka till malmö, Tack Kralskrona för en grym helg!
- utföra en jäfla massa ärenden. Nödiga som onödiga
- myskväll
TISDAG
- BETALA RESAN!! :)
- Hämta ut mitt pass (Linnéa <3 snabba polisen)
- Hämta min backpack
- Ansöka om visum
- Skriva klart kursmaterialet till eleverna
ONSDAG
- Frukost möte inför plåtning på lördag
- Sitta hårmodell
- Börja planera och packa
TORSDAG
- Planera och packa
FREDAG
- Planera och packa
LÖRDAD
- Plåtning halva dagen
- Sista fix, helst bara stänga väskan!
SÖNDAG
- BYE BYE SWEDEN, HELLO YOU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0