rese lyxfällan?

Nämen så atte, jo då var vi där igen..tiden gick och bloggandet var noll. Ska inte skriva hundra rader ursäkter, it happends even to the best of us!

När jag sist skrev här så hade vi precis kommit hem från min kärlek - NYC, USA. Det var verkligen det bästa jag gjort på evigheter! Sitter fortfarande och pratar om små saker, detaljer som om det var hemma och inte alls främmande egentligen. Är ändå lite imponerad av mig själv att jag på tisdagen bestämmer mig ringer och bokar och betalar biljetten och på söndagen åker jag, med min "förskole ryggsäck" ENSAM till LosAngeles och förväntar mig oc blivit lovad att två vånner ska stå där oc möta mig när jag landat eller som dom själva sa; "..om vi inte kan vara där så har vi fixat en ride till dig, no worries!" TUR är att jag av egen nyfikenhet kollar upp vad vårt hostelheter och vilken gata det ligger på, TUR (igen) var att jag även kollade tvärgatan.. annars hade jag aldrig hittat dit med min taxidriver som inte heller hade en aning.
Kan väl gott säga att den taxiresan satte väl smått prägeln över hur resterande tre veckor skulle vara-BANANERS!

Det sjuka här nu är att jag inte kunnat hållamig i skinnet igen - NY RESA BOKAD!Är väl rädd att min abstinens kommer vara skyhög när jag kommer hem efter den och  snart därpå boka ny på den -och därmed skapat en lillasyster till lyxfällan = RESE Lyxfällan, sen veckoserie på tio delar, alla om mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0