Skapa ny kraft

Träning är bannemig igång igen och det känns så jädra förbannat skönt! Blir nästan lika förvånad var gång om hur kul jag faktiskt tycker att det är! Träning, göra av med energi och skapa ny! :) som ett barn på julafton!

Träning i all ära men denna gången är det annorlunda, inte bara för min nöjes och terapis skull.. I somras var jag med i en olycka som slog mig ganska hårt. Jag på cykel och han i bil, BAM!! Long story short, jag blev mer än bekant med sjukhussängen, droppet, gipser och för att inte glömma kryckan som än står redo i min garderob!
Så min sjukhusläketid är long gone now, nu är det jag och mitt träningskort som går hand i hand. Min nya favorit på gymmet, eller mina två, Indoor Walking känns som du tränat i tio minuter men du är dyngsvettig! Och body balance, ser ut som om det ska vara världens lättaste - way wrong! Jag älskar i alla fall att jag hade turen med mig i oturen att jag ens fick chans att gå igen, att stå! Kan inte föreställa mig ett liv utan att ens kunna stå?

Thank You Lord


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0