En sån kärlek

Alla andra klär sig i matchställ och visar var dom ska. Tänk om det vore så för mig med precis nu! Låt alla andra åka och se Malmö FF på hemma plan idag, vilket jag också skulle älska att gå och se på! Men åker miljoner gånger hellre till det jag bär på mitt bröst idag, USA! Staterna! Amerika! Kalla det vad du vill men det finns där och jag vill bara ha mina fötter på det landet!

Först fick jag lite skuldkännslor när alla frågar mig om min favorit stad där och jag vill bara skrika ut LA! Det är som alla blänger för man inte säger New York! New York är mer än fantastiskt med och det ligger så varmt om hjärtat det med men LA, Los Angeles jag kan nog inte sätta ord på den kännslan för den staden! Fantastiskt! Alla får vara som man vill uttrycka sig hur man vill, klä som man vill, gå ut när man vill, shoppa hur man vill, festa hur man vill, välja hur dagen ska bli! Det är nog en av mina main orsaker till LA, du kan välja din dag hur du vill! Beverly Hills, Venice beach, Santa Monica, Hollywood blvd, West Hollywood! Ja gör va fan du vill!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0