Fina lammet

Gamla chifen och numera vara min alldeles underbara vän Alex fyllde äldre innan i veckan! Det firades då och såklart i helgen. Köpenhamn blev det och alldeles underbart!


Kommer inte ihåg helt var det var vi åt ( hette det sushi & sticks?!?) men det var magiskt! Alltså verkligen fantastiskt gott! Dom "köttbullesticksen" som vi valde att döpa dom till var utanför denna världen! Peeps go there and eat! Jag valde att dricka en japansk öl till, god men Mattias valde att ändra beställningen ifrån vanlig 33flaska till 750 burk, jag blev mätt vill jag lova!


Kvällen fortsatte! Sjukt kul! Simon fick sin öl! Vi dansade på borden. Klockan 04 väljer Alex att dra på sig klackarna! Jag blir utnämnd till kvällens dansare av en full dansk, tack! Oskar skulle tvunget shotta. Josy fick sin tjockis mat. Seb fick nya vänner. TIM
Ni är fina <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0