Stor tjej - kan själv

Minns när man var mindre och hade sin super fräsiga Nokia 3330! Man bytta skal, och böt halvor med vänner hit och dit. Konstig trende det där egentligen som slagit tillbaka!

När vi var på en stor marknad i Sydney så köpte vi lite mobil skal. Jag kom hem med tre.. Det var kanske inte helt min mening, men jaja, vafant! :)
Köpte där bland annat ett genomskinligt lite halv mjukt! Älska mitt hårda genomskinliga som jag paja totalt på resan! Men detta valde jag att pimpa lite nu inför invigningen av det! Tycker faktiskt det är ett toppen tips!

Printa ut lite bilder som gör dig glad eller inspirerar dig. Eller rita själv? Klipp och passa in så har du det sen!
Själv valde jag fem bilder:
• Guns'n roses logga
• världs karta
• En örn
• Vägskylt
• Brooklyn bridge med manhattan i bakgrunden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0