Underbart härligt skrämmande

Godmorgon mina turturduvor! Idag är schemat mer än välfyllt! Hej och hå! :) sovit så himla gott inatt! Drömt så magiskt mycket! Drömde om Australien, och märkligt nog om Bondi tiden! Människorna jag fick äran att träffa där och lära känna lite! Våra grabbs och Katja! Som i vanlig ordning råkar vi alltid omedvetet hamna tillsammans med grabbar! Brudar är sällan lika välkomnande, och våra grabbar där i Bonid, Sydney, tog och välte omkull oss med storm! Varenda minut med er var intensiv, knappt så det var lugn och ro och säker mark när ni ens skulle sova!

Det bästa är att vi har en film som är filmad på "Australia day" den är så galet intensiv! Tror knappt den är två minuter lång men det hinns med så himla mycket och alla är överallt och alla är ständigt lika shockade över hur intensiva alla är, en fantastisk filmsnutt!

Vill egentligen bara säga, jag saknar mina brossor i bondi! Och Katja som får räknas som vår grabb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0