gick tiden i förväg?

Torsdag, 29 December

Vi gav oss ut för att hitta ett stort outlet köpcentrum, skulle ta en kvart att gå enligt en kille som jobbar på hostlet..det gjorde det inte kan jag lova. Tillslut efterlite gissningar hittade vi det. Stort som fan och världen sämsta och konstiga arkitektur på köpet! fick med mig ett par fantastiska Steve Madden skor hem! mums Påvägen hem gick vi en annan väg, igenom lite slum/arbetsområden blev det. Passerar en bilverkstad och vi möts av en vägg av gräsdoft utan dess like! Sekunden senare börjar vi båda fnissa..

Kvällen bjöds det på free drinks här på hostlet och en kille hade eldshow! magiskt bra, och hett för den delen! Två feta limos kör fram till oss och gänget lastas in. Jag tänkte hoppa in i den första men hae lite för tighta byxor och höga skor för att ta mig upp där med glas i handen så fick bli nästa.. ut till klassiska Las Vegas skylten, fortsatt festande i limon och fram till klubben, Luxor. På något jävla vänster fixade jag och en annan tjej in oss (Anastasia, jag, tjejen och hennes vän.) på vip i den baren och fick fri bar där med.. Sa till A när jag tyckte det var sängdags och frågade om vi var på g hemmåt, fick svaret att klockan var halv tolv! Halv tolv?! Galet intensiva timmar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0